BLURR BLURR

Är dödstrött. Lyssnar på Never shout never på Spotify, måste antyda att jag H A T A R Spotifyreklam! Idag var det skola som vanligt. Hade MA-prov, kändes skitbra tills jag kom på mig själv. Det slog mig nämligen att jag gjorde ett slarvfel, bajs på det. Fick iallafall tillbaks Franska provet och det gick super. I helgen blir det simning och fest, pepp! Hm.. Vill ju fortfarande fotografera och det ska faktiskt göras snart! Ska fotografera Frida i min klass, bilderna kommer bli superfina om det blir som jag har tänkt mig. Håll utkik! Gjorde om lite bilder, haha.. Säääääz..................





Kommentarer
Postat av: malin

vart ska du på fest? :)

2009-11-19 @ 19:54:23
URL: http://malingottfridsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

till några i hjärup :)

2009-11-19 @ 20:41:53
Postat av: Anonym

vart gjorde du om den bilden? den var fin ijallafall

2009-11-25 @ 15:46:56
Postat av: Alexandra

Jag gjorde om bilden i Picasa och i Picnik! Tack!

2009-11-25 @ 20:08:27
URL: http://adn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0