ÄNGLAR OCH DEMONER

Bon soir!
Som sagt.. Jag och Malin fotade satan idag.
Vi gjorde en till fotosession med temat "Kändis", fast de påminde mer om rockstjärnor.
Jaja, kändis som kändis.
Idag ska jag och pappa se "Änglar och demoner" på bio.
Jag har läst boken och den är.. "jättebäst".. Kan man uttrycka sig så för att få er att förstå hur bra böckerna är?
Dan Brown skriver fruktansvärt bra.
Varje kväll satt man fastnaglad framför boken.
Hehe.
Jag är väldigt förväntansfull.

Bloggar antagligen senare och berättar vad jag tyckte om filmen.
Någon gång nästa vecka måste jag också visa de fina bilderna som jag och Malin tog.. Bortsett från de som jag redan publicerat såklart..
Jaja, ha det bra!
So-long!


Kommentarer
Postat av: jessica

den bilden är cool

2009-05-16 @ 19:31:53
Postat av: alexandra

tack du!

2009-05-16 @ 19:32:43
URL: http://adn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0