AU JOURD'HUI

Bonjoooooooooour!
Idag var jag med Nicole efter skolan.. Vi åkte till obs med hennes mamma o handlade en massa mat.. eh.. haha.
Det är hömligen såhär att hennes syster, Nadine, ska ta studenten imorgon.
Ofcourse ska jag vara tha fotograf! Hon ville det så gärna.
Och ofcourse ska ni få se bilder därifrån.
Imorgon får vi tillbaks so-läxförhöret och svensk-arbetet - mina förväntningar är ganska stora.
Jag lägger nästan aldrig in bilder längre... Orsak: FÖR LAT
Orka... Tar ju nästan 30 sek innan det kommer upp EN bild för att göra er tillfredsställda - ironi = 99.9 %
Jaaa...
Ja....
Jaa...
Hejdå...!
Ses imorgon
Det ska bli kul att träffas igen
Alltid lika kul att konfrontera sina läsare.. trots att ni är superanonyma.
CIAO!


Kommentarer
Postat av: julia

svar: oh thank you!

2009-06-07 @ 13:05:12
URL: http://erlinsgdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0