WOHO

Halloj!

Dagen idag har varit helt okej förutom att jag är superförlyld. Lite svårt att fokusera på saker och ting när nysning efter nysning dyker upp. Alltså ska jag inte träna idag. Vill inte riskera att bli sjuk och missa den sista skolveckan. Annars ser jag verkligen fram emot helgen då jag ska träffa Julius på fredag. Ska sova i Malmö och antagligen fotografera jättemycket. Det blir nog att vi fotograferar på kyrkogården vid soluppgången, najs! Sen på lördag ska vi baka lussebullar, woho! Har verkligen saknat Juliusen mycket. På söndag ska jag eventuellt träffa Ilona om jag kan. Även vi ska fotografera mycket. "Plåtningen" kommer att äga rum på ett tak, coolt. Just nu lyssnar jag på "I want candy", gud så längesedan man hörde den. Haha. Har faktiskt inte så jättemycket att göra.. Pluggade lite SO, NO och franska innan.  Så nu blir det mest att lata sig och hoppas på att förkylningen blir mildare, håhå.

Hajdo



Snygga Julius på bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0