whooppeee

Ja, juste! "Whooppee!!!" Lov snart! Fyfan vad skönt!!!!! Är så himla glad och anar lite överskottsenergi, hehe. Men åh vad jag är happy! Har precis pluggat på den sista läxan som vi har för denna terminen och känner att livet leker!

Imorgon ska det bowlas, funderar på att ta med mig kamerna, håhåhåhåhå. Ska bli schvinkul. På onsdag slutar jag i princip efter idrotten vilket betyder att jag kommer vara hemma vid halvtolv. På torsdag slutar jag efter lunch. Ska tillbringa dagen med Nicole. På fredag slutar man OCKSÅ mycket tidigt, får även betygen. Ihhhhhh! NAJS

Just nu redigerar jag bilder och lyssnar på Erik Hassle, han är BÄST! <3<3<3<3<3<3 SVEJ




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0