Jaha..

kollade in mina kommentarer nyss! Någon anonym ville att jag skulle ha en frågestund. Hm.. Ja. Det kan jag kanske ha snart. Efter Dubai! :-) Det kommer nog inte ställas så många frågor med tanke på att jag inte har så jättemånga läsare. Menmen, vi kör på det iallafall! After Dubaiiiiiiiii.

Annars har jag precis ätit. Tränade innan det. Riktigt skönt! Överväger att börja träna en gång till i veckan. Fast det skulle nog bara vara provisoriskt då. Jag vill mest göra det för att utvecklas och lägga en stabil grund. Sedan kan jag gå ner till två ggr i veckan igen. Prioriterar skolan först. Ganska skönt att få slippa skolan i 3 veckor. Kommer att stänga ute ALLT som har med skolan att göra och bara vila ut! Totally! NAJS.

BTW!

Finns det något mer som ni vill se mer av som skulle kunna göra min blogg roligare?


Kom med förslag!


Puss!


Kommentarer
Postat av: Mr. X

Jag vet något du skulle kunna göra för att få din blogg bättre! Du skulle kunna skriva mer om världens bästa person, Mich!:O Hon äger alla ju... MWHAHA

2009-12-18 @ 08:05:59
Postat av: Alexandra

Haha! Du skrev under ett mycket finurligt namn! "Mr. X" Hahaha.

2009-12-19 @ 09:15:33
URL: http://adn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0