HAPPY BOWL

Som sagt bowlade klassen idag. Det var ganska kul, inte för att det gick sp bra för mig, menmen, haha. Efter bowlingen cyklade jag hem från Arlöv när det snöade! Fyyy! Man kunde inte skilja på vad som var svett och vatten i pannan. NAJS.

Just nu lyssnar jag på Jack Johnson, åh! Så bra!!!! Skolavslutningen närmar sig allt mer och mer. Är riktigt excited. Ih! På torsdag ska jag ANTAGLIGEN köpa nya skor med kilklack om mamma går med på det. Hahaha. De är sjukt snygga! Fick idén av Julius, blev helt tagen när jag såg dem. Haha. Japp! Ska gåw nuw tieph... Hejdåwh..



Fanny svingar iväg med bollen, almost. :-)





Bowlingfreaks som tog detta på blodigt allvar, huhu



Sötmandy i skolan



Mich visade sina dolda talanger



Ilona i skolan



Mandy var ändå bowlingskungen



Fanny hade en cool tröja






Kommentarer
Postat av: julia

assåwh tyhpw

2009-12-15 @ 16:23:23
URL: http://erlingsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0