FRE-LÖR







Julius hade en sjukt snygg outfit som vanligt..










En random kille som ville vara med på bild. Ofcourse posade Julius tillsammans med honom i hopp om att han skulle känna sig hedrad. Hahaha.









Sååååååå, det var några bilder! Haha, inte särskilt underhållande men var tvungen att fotografera alla olika föremål med tanke på att jag ville prova en speciell effekt (?) på kameran som Julius visade mig. Fascinerande, haha.

Igår mötte hon mig i Malmö. Vi promenerade i stan' och beskådade det coola Malmöfolket. Sen lagade vi (Eller rättare sagt julias mamma mat. Vi hjälpte mest till.) Gott! Efter det stack vi ner till Hemmakväll och handlade godis och hyrde skräckfilm. Filmen var ju lite annorlunda och en aning osammanhängande, haha. Efter filmen gick vi och lade oss. Dagen efter skulle vi nämligen fotografera vid soluppgången, men ack nej. Det var alldeles för mulet, så solen ville inte sticka fram. Så vi fick sova ut, skönt! På lördagem gick vi i stan' igen. Hittade en del fina kläder på H&M, men köpte inte något. Både jag och Julius blev trötta på att gå runt i affärer så vi gick hem istället och bestämde oss för att kolla på "Rosa the Movie", åh! Inte för att det blev så mycket tittande. Datorn kallade nämligen på oss. Herregud vad nördigt det lät.

Imorgon ska jag träffa Ilona. Vi ska fotografera, kul! Temat är: Sofistikerad & Rockig. Najs.

Kommentarer
Postat av: julia

det blev kollitittande istället heheheheh (Y)

2009-12-12 @ 21:23:15
URL: http://erlingsdottir.blogg.se/
Postat av: alexandra

barnens ö (Y) hahahahaha

2009-12-12 @ 21:47:00
URL: http://adn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0