DISCOLJUS

Go' kväll!

Idag har jag spenderat min kväll ihop med en del i min klass + Ida och lite andra. Ganska kul, faktiskt. Nu sitter jag bara här och tar det lugnt. Måste nog snart gå och lägga mig med tanke på att jag ska stiga upp kl: 09.00. Match ju! Woho! Ohh, måste också tillägga att mitt lag vann allting idag!!! Vi spelade riktigt bra, så vi vann HELA volleybollturneringen, sedan kom det andra lagen från min klass på 2:a och 3:a plats (det var 9 lag). Så det var sjukt bra! Vi är BÄST!












Bilderna är tagna av Julius (erlingsdottir.blogg.se). Måste bara säga att den tjejen inspirerar mig sjukt mycket. Du är så bra!


Kommentarer
Postat av: julia

du är så otroligt snäll :D

2009-12-05 @ 16:33:49
URL: http://erlingsdottir.blogg.se/
Postat av: Rebecca

2009-12-05 @ 20:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0