Utmattad och en aning... Omtumlad?

Gosh! Det är så mycket i skolan nu och jag känner att mina frustrationer blir allt intensivare för varje dag. Det är kanske inte så mycket egentligen men jag blir påverkad av atmosfären som är en aning påfrestande.. Allt känns så förhastat. Och jag kan helt plötsligt tycka att vissa bara babblar på utan någon som helst substans. Jaja... Jag får väl lära mig att hantera denna stress som jag i vilket fall som helst kommer att konfronteras med längre fram i mitt liv. Annars är allt jättebra. Jag har mest pluggat och läst ur boken: "Om jag kunde drömma". Den är mycket bra hittills. Men kanske lite överskattad? Hehe. Alla i min familj frågar mig om ordet "överskattad" är mitt nya favoritord. För övrigt sitter jag här just nu och pratar med personer som har ett överflöd av entusiast. Och ni... Det smittar ju av sig! Just därför ska jag ner och ta en päronsplitt! So-long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0